Biznes

Film reklamowy – wizytówka firmy, promocja jej produktów i usług

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat spot reklamowy stał się najbardziej popularnym, a tym samym najskuteczniejszym (sugestywnym i przekonującym) narzędziem promocji. Dzięki możliwościom, jakie daje nam internet, a także rozwój przemysłu filmowego na realizację krótkich filmów promocyjnych mogą pozwolić sobie zarówno ogromne korporacje, jak i małe firmy.

Korzyści płynące z posiadania filmu reklamowego

Przede wszystkim firmy zlecają produkcję filmów promocyjnych w momencie, gdy wzbogacają swoją ofertę o nowe produkty lub usługi, bądź też kiedy podejmują się działań kształtujących ich pozytywny wizerunek, a więc wartych nagłośnienia w mediach. Spoty reklamowe zapoznają potencjalnych lub stałych klientów z ofertą określonego przedsiębiorstwa, a jednocześnie zachęcają do kupna jego produktów lub usług. Kreują również korzystne wyobrażenia na jego temat wśród odbiorców – użytkowników mediów masowych. Co najlepsze, filmy reklamowe można wykorzystywać w dowolnych mediach. Oznacza to, że bezpośrednio zwiększa się zasięg promocji, co z kolei przekłada się na zwiększony efekt marketingowy oraz sprzedaż.

Produkcja filmów reklamowych – etapy

Wszystko zaczyna się od stworzenie profilu odbiorcy spotu na podstawie sporządzonego uprzednio briefu oraz określenia pola eksploatacji i przygotowania wstępnej koncepcji filmu. Następnie odbywają się konsultacje z klientem (przedstawicielem firmy zlecającej realizację filmową), podczas których omawia się ewentualne zmiany, aby wreszcie spisać scenariusz docelowy i stworzyć tzw. storyboardy, czyli rysunki poszczególnych scen. Kolejno przechodzi się do organizacji castingu i ustalenia lokalizacji. W końcu można rozpocząć realizację zdjęć na planie. Na koniec pozostaje wstępny montaż i konsultacja oraz postprodukcja z udźwiękowieniem. Film reklamowy jest już gotowy!

Wejdź na http://filmowa.pl/ i sprawdź ofertę firmy zajmującej się produkcją profesjonalnych filmów reklamowych